SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET SINON ALO COSTUME
Direkte fra Fairy Dance arc fra seriene, oppdag dette fantastiske kostymet til Sinon i Alfheim Online! Sword Art Online: Fatal Bullet er påkrevd; selges separat.