Opplev de flotte kostymene direkte fra Aincrad arc fra seriene, og ett spesielt våpen: -Kirito SAO-kostyme -Asuna SAO-kostyme -Silver Assault Rifle SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET er påkrevd; selges separat.