Surviving Mars: Space Race Plus
Konkurrer om milepæler og sjeldne ting med flere andre KI-kolonier som støttes av rivaliserende sponsorer som prøver å bli planetens supermakt. Med de konkurrerende koloniene kan du handle, besvare nødrop og til og med lokke noen av de viktigste personene deres over på din side, mens du etablerer territoriet ditt på Mars. Surviving Mars: Space Race Plus inneholder også Marsvision Song Contest og Colony Design Set for Mars-kolonister som verdsetter finkultur. SKILDRENDE HENDELSER Opplev hendelsene under koloniseringsprosessen som hjelper med å avsløre hverdagslivet i kuppelen, samtidig som styringsferdighetene dine blir satt på prøve. UNIKE KJØRETØY OG BYGNINGER Hver sponsor har sitt eget unike kjøretøy og bygning som bare koloniene deres kan bygge og benytte seg av i oppdraget sitt. Gi romfartsivilisasjonen din et individualistisk preg. NEW MISSION SPONSORS Møt to nye spillere i kampen om den siste utposten. Japan og Brasil er nå tilgjengelige som helt nye oppdragssponsorer, og de er klare til å gjøre hva som helst for å skaffe seg et avtrykk på Mars! UNIKE MÅL OG PREMIER Hver sponsor vil gi deg et unikt sett av mål du trenger for å fullføre oppdraget ditt. Kommer teamet på jorden til å lede deg til velstand, fortjeneste eller framgang?