Surviving Mars: Marsvision Song Contest
Mars leter fortsatt etter en popstjerne, men i denne nye radiostasjonen kan du lytte til de mest populære sangene i sponsorland som deltar i kappløpet om Mars. Kos deg med bl.a. J-pop og Bollywood, samtidig som du overvinner dødelige farer!