Super Toy Cars
Super Toy Cars er et arkadespill med kampkjøring som kan by på raske og kule biler, imponerende baner laget av hverdagsting og en rekke kraftøkninger som du kan bruke til å knuse motstanderne med. Samle alle bilene og oppgraderingene for å holde tritt med konkurransen samtidig som du jobber deg oppover i karrieremodusen, eller ta et raskt løp mot AI-motstandere eller venner. Dere kan spille opptil 4 spillere lokalt. Det finnes 16 forskjellige biler i spillet – hver med en unik styringsmodell. Du kan eksperimentere med dem og kjøre med den som best passer din kjørestil og de forskjellige situasjonene du havner i på våre 12 baner. Du vil kanskje også bruke forskjellige biler avhengig av hvilket arrangement du spiller – vi har 48 arrangementer i karrieremodusen, men ikke alle er løp! Super Toy Cars er stort og med mange alternativer du kan skru på og leke med, men det viktigste er at spillet er møysommelig laget for å være morsomt å spille og kjøre – alene eller med venner.