Sun Shangxiang: «Race queen-antrekk»
Dette innholdet selges ikke lenger fra og med 31. desember 2024. Du vil fortsatt kunne bruke innhold du har kjøpt. Ekstrakostymet «Race Queen Costume» blir tilgjengelig for Sun Shangxiang. ▼Hvordan bruke: Fra tittelskjermen, velg Gallery - Characters, og så velg karakteren du vil endre kostyme på. Under Change Costume velger du Regular Costume. Alternativt, gå til et Hideaway mens du spiller spillet, og velg Change Costume, for så Regular Costume. Så velger du Regular Costume, etterfulgt av den valgte karakteren. Uansett, så må du ha kommet et stykke inn i spillet, så karakteren du skal velge er tilgjengelig og kan bli valgt.