Styx: Shards of Darkness
Styx er tilbake i et nytt snikeeventyr! Innleid for å utføre et kritisk oppdrag, må du utforske og mestre store, åpne områder som Styx – alene eller i samarbeid med en venn. Snikmyrd eller snik deg forbi fiender – mennesker, alver og dverger – samt større og skumlere vesener, og eksperimenter med et nytt utvalg av dødelige ferdigheter og våpen i ditt snikmorderarsenal. Bruk erfaringspoeng på snikmord, infiltrering, magi, for å lære deg nye ferdigheter og forbedre de egenskapene du har. Utforsk, finn verdifulle skatter og ingredienser for å lage farlige feller og hendige ting, og lag kloner av deg selv for å lure fiendene dine!