År 1 Ultimate Pass – 4 tilleggsfigurer (Rashid, A.K.I., Ed, Akuma) – 4 tilleggsfigurers farger: Antrekk 1 farger 3–10 – 4 tilleggsfigurers kostymer: Antrekk 2 (inkludert farger 1–10) – 4 tilleggsfigurers kostymer: Antrekk 3 (inkludert farger 1–10) – 2 tilleggsstadier – Kjøpsbonus: 7700 Drive Tickets * Ekstrainnhold blir lansert etter at spillet lanseres. * Sjekk den offisielle nettsiden for å få oversikt over produktdetaljer og lanseringsplaner.