Strange Brigade - Secret Service Weapons Pack
Slåss mot fantastiske fiender i denne unike pakken av utmerket ildkraft – laget for Strange Brigade-agenter i felten! Secret Service Weapons-pakken inneholder: WILKERS OG WHITE P19 (pistol) Liker du å skyte overnaturlige ting? Hater du å sløse med ammunisjonen? Da har du flaks i dag! P19 er så lett å manøvrere at du treffer selv de minste blinkene. STOUDENMIRE 960 (maskinpistolen) Stoudenmire er ikke det tyngste våpenet, men det gjør ubotelig skade når det skyter mer enn 900 runder i minuttet! GEHRI-DELGANE S1 (rifle) Denne unike kombinasjonen fra Gehrig og Delgane har en fantastisk ildkraft, men du skal være kald som en fisk og en dyktig soldat for å mestre den.