Strange Brigade - Japanese Naval Officer Character Expansion Pack
Hør etter alle sammen – Strange Brigade har fått et nytt teammedlem: Hachiro Shimizu er en spesialist på overlevelse! Shimizu var en gang skipbrudden på en øy i Stillehavet sammen med mannskapet sitt, hvor han måtte slåss mot dens monstrøse vesener. Bare Shimizu overlevde lenge nok til å bli redet av Strange Brigade, og siden den gangen har han kjempet sammen med dem. Utvidelsespakken med den japanske marineoffiseren inneholder den nye spillbar figuren Hachiro Shimizu samt: - Amulettkraften: Strålen som utrydder demoner - Mikhailov-38-riflen - Marchador TT-pistolen - Spesialgjenstand: sjokkgranat Alt innholdet i denne pakken kan brukes i alle moduser, eller når du spiller alene eller sammen med andre.