Strange Brigade - Gentleman Explorer Character Pack
Spill som Winston Bey – en stilig og ny forsterkning til Strange Brigade! Oppdager, gullgraver, journalist, diplomat og en høflig omreisende … Winston Bey har reist på eventyr over hele verden! Alle landene han har opplevd gjør ham til en verdensvant person som tåler det meste, sånn at han passer perfekt inn i teamet.