Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Se til at du har på deg søndagsantrekket, selv når du bekjemper horder av de udødelige! Se flott ut med den spennende antrekkspakken, som er eksklusivt tilgjengelig med Digital Deluxe-utgaven/Season Pass! I denne nye pakken finner du flotte antrekk til Frank, Gracie, Nalangu og Archimedes, og den er perfekt for eventyreren som ønsker å skille seg ut fra mengden når mumier sendes tilbake til underverdenen.