Stor liten figurpakke
Stor liten figurpakke fremhever et par miniatyrversjoner av store favoritter blant fansen, og er en morsom vri på noen av de kjente innbyggerne i Midgard! Skrem fiendene dine skikkelig med baby Smaug, eller kos deg med en gjesteopptreden fra baby Gimli fra Ringenes herre-trilogien. Snøtrollet, LEGOs store figur, vil garantert sørge for liv og røre, og du vil også ha muligheten til å spille som Bandobras "Oksebrøler" Took eller som en steindverg fra Erebor. Hvis du er lei av å reise til fots, kan du ta en ridetur på edderkoppen. Husk: Det handler ikke om reisen i seg selv, men om opplevelsen vi har sammen med de vi tar med oss!