State of Decay: Year-One
Med State of Decay: Year One Survival Edition er den populære serien med zombie-overlevelsesspill klar for Xbox One. State of Decay: Year-One har blitt nydelig remastret i 1080p og har bedre lyssetting, teksturer, animasjoner og kampteknikker som vil trekke deg enda dypere inn i denne post-apokalyptiske verdenen. Stå imot samfunnets kollaps i det ultimate zombie-overlevelsesspillet. Utforsk en åpen verden full av farer og muligheter, og som reagerer på alle avgjørelsene du tar. Rekrutter et fellesskap av spillbare overlevende, hver av dem med sine egne unike ferdigheter og talenter. Utform og forsterk basen din for å stoppe de hensynsløse hordene av vandøde. Legg ut på farlige tokter på jakt etter mat og ammunisjon, og gjør det som trengs for å overleve nok en dag.