State of Decay: Year-One Survival Edition
Med State of Decay: Year One Survival Edition er den populære serien med zombie-overlevelsesspill klar for Xbox One. Både State of Decay og de store tilleggene Breakdown og Lifeline har blitt fullstendig remastret i nydelig 1080p. Nye oppdrag og våpen, ekstra innhold samt bedre lyssetting, teksturer, animasjoner og kampteknikker vil trekke deg enda dypere inn i denne post-apokalyptiske verdenen. Hvordan skal du overleve zombieapokalypsen? Nye oppdrag Mystiske forsyningskasser slippes i fjerne områder av kartet, og dette tiltrekker seg store horder av zombier. Utslett dem alle for å sikre deg noe av det sjeldneste og kraftigste utstyret som noen gang er sett i State of Decay. Nye overlevende Favorittfigurene dine fra Lifeline kan nå låses opp i Breakdown, inkludert Kelly ”Sasquatch” Eldridge, som tidligere ikke kunne spilles. Nye kjøretøy Spillerne får ikke bare en splitter ny SUV, men spesielle kjøretøyskall er nå fordelt ut over alle kartene for flere tilpassingsmuligheter. Nye våpen: Granatkastere under geværløpet og ildhagler Finn nye automatgeværer som er utstyrt med granatkastere under løpet, og hagler som skyter ild. Nye Xbox One-funksjoner Test ferdighetene dine i månedlige utfordringer for å låse opp enda flere gjenstander, våpen og kjøretøy. Spill-DVR er integrert slik at du kan ta opp dine mest dramatiske øyeblikk. Stå imot samfunnets kollaps i det ultimate zombie-overlevelsesspillet. Utforsk en åpen verden full av farer og muligheter, og som reagerer på alle avgjørelsene du tar. Rekrutter et fellesskap av spillbare overlevende, hver av dem med sine egne unike ferdigheter og talenter. Utform og forsterk basen din for å stoppe de hensynsløse hordene av vandøde. Legg ut på farlige tokter på jakt etter mat og ammunisjon, og gjør det som trengs for å overleve nok en dag.