Starter Pack by LexCorp
Skaff deg DCUO-startpakken, som inneholder en haug med gjenstander som gjør det lettere å komme i gang med spilleventyret. Inneholder en LexCorp Automatic Sidekick, XP-økninger, et Initiate-startsett med utstyr, Soder Colas, Stabilizers og mye mer. Bli helten eller skurken du alltid har hatt lyst til å være! Du kan hente gjenstandene i Redeem/Claim-vinduet i butikken i spillet.