Skullscream-stjerneskippakken inneholder digitalversjonen av: – 1 Rankor-pilot – 1 Skullscream-stjerneskip – 1 Tidevannsbølge-våpen Rankor – Rankor er en bandittgjengleder og mekanikerekspert med kort lunte og dårlig lynne. Han er bister, primitiv og farlig, men svak for underdogen. Skjønt det er best å passe seg hvis det ikke er deg. Skullscream – Bare noen så selvgode som Rankor ville kalt skipet sitt Skullscream. Og bare Rankor er vill nok til faktisk å fortjene et sånt navn. Dyrebeinet som pryder skroget, er det siste mang en uverdig fiende ser før de blir sprengt til himmels. Tidevannsbølge – Ligner Sjokkbølge med sin korte rekkevidde og bølgeaktige karakteristika, men takket være antigrav-stasis-funksjonaliteten er tidevannsbølgen ideell når du skal bane deg gjennom fiender som insisterer på fly i veien for deg.