Utvid arsenalet og tilpass deg for å overliste fienden med Sjokkbølge og Gausskanon Mk.2-våpenpakken. Inneholder den digitale versjonen av: * 1 Sjokkbølge-våpen * 1 Gausskanon Mk. 2-våpen Sjokkbølge – Dette våpenet ble opprinnelig laget for å spre folkemengder, men intensiteten i Sjokkbølge gjorde våpenet for farlig å bruke, med mindre man ville sprenge offeret i millioner av småbiter. Gausskanon Mk.2 – Mk.2 er utvidet med flere elektromagnetiske spoler, som igjen er forbedret med modifiserte kinetikkstabilisatorer. Dette er en betydelig forbedring av det vanlige Gausskanon-våpenet på alle måter.