Samlepakken utfyller stjerneskipene, pilotene og våpnene i spillet, og du kan dra nytte av spesialferdighetene til hver enkelt! Ved å kombinere disse modulære lekene i kamp kan du lettere tilpasse deg utfordringer når du kjemper for å redde Atlas. Samlepakken inneholder de digitale versjonene av: * 4 stjerneskip: Neptune, Apex, Vanguard, Nadir * 8 piloter: Levi; Razor, Eli, Kharl * 12 våpen: Levitator, Vulkan, Implodør, Eliminatoren, Jernhånd, Alt. Frysestråle, Knuseren, Super-gatlingvåpen, Sjokkbølge, Alt. Gausskanon, Haglstorm, Alt. Meteor Ansvarsfraskrivelse: Noe innhold fra pakken er allerede tilgjengelig i Digital Starter Edition. I Starlink: Battle for Atlas leder du en gjeng med stjernepiloter mens du bygger ditt eget stjerneskip, utforsker solsystemet Atlas og kjemper mot den usle Grax og Den glemte legionen.