Eventyret blir enda bedre og du kommer ett skritt nærmere seieren med Razor Lemay-pilotpakken og pilotferdigheten hennes: Beinhardt grep. Blås fiender av banen med denne rocka einstøingen. Inneholder den digitale versjonen av: *1 Razor-pilot Spill som jagerpiloten Razor Lemay, som også er metal-fan på sin hals. Hun er mekaniker og kamptaktikker for Equinox. Hun er tøff og ambisiøs og har ikke tid til tullball. Hun jobber hardt for å oppnå disiplin og holder hele teamet på tå hev.