Eventyret blir enda bedre og du kommer ett skritt nærmere seieren gjennom kreativ kamp med Pulse-stjerneskippakken. Pulse-stjerneskippakken inneholder den digitale versjonen av: * 1 Chase-pilot * 1 Pulse-stjerneskip * 1 Vulkan-våpen Chase er gateløpsstjerne fra Brasil og et av de yngste medlemmene av Starlink-initiativet. Chases ekspertise innen racingmotorer var til stor hjelp da hun skulle gi stjerneskipet Pulsemaksimal ytelse. Vulkan-våpenet har tre tønner og avfyrer forsterkede varmeaktiverte molekyler. Jo lengre man holder avtrekkeren inne, dess varmere blir ammunisjonen, og dess større skade påfører den.