Eventyret blir enda bedre med Judge og arsenalet hans! Iverksett et statisangrep og ta seieren gjennom kreativ kamp med Neptune-stjerneskippakken. Neptune-stjerneskippakken inneholder den digitale versjonen av: * 1 Judge-pilot * 1 Neptune-stjerneskip * 1 Levitator-våpen Judge er et mektig romvesen som ble oppdaget av St. Grand i arktiske strøk på jorden. Det virker som han er en levende form for nova, som inspirerte St. Grand til oppfinnelsen som gjorde at mennesket for første gang kunne reise raskere enn lyset. Stjerneskipet hans, Neptune, er oppkalt etter den store planeten ved utkanten av vårt eget solsystem, og skipet er like mystisk som piloten selv. Det har solid pansring og er stabilt – ideelt når man skal gi mindre skip juling. Anti-gravitasjonsteknologien som brukes på Starlink-initiativets skip, gjør dessuten Levitator til et fryktinngytende våpen. De selvstyrte missilene pasifiserer fiender og fratar dem evnen til å kjempe tilbake.