Eventyret blir enda bedre med Shaid og arsenalet hennes! Iverksett et varmeangrep og ta seieren gjennom kreativ kamp med Nadir-stjerneskippakken. Nadir-stjerneskippakken inneholder den digitale versjonen av: * 1 Shaid-pilot * 1 Nadir-stjerneskip * 1 Eliminatoren-våpen Shaid er Outlaw-pirat fra Atlas-solsystemet. Et liv som kriminell i Atlas har gjort henne til en tøff og sarkastisk hardhaus som det er lett å like, men vanskelig å stole på. Stjerneskipet hennes, Nadir, oppkalt etter moren, er like kjapt, lumskt og nådeløst som piloten selv. Nadir var opprinnelig et stjålet passasjerskip, men etter å ha blitt forbedret med en rekke ulovlige oppgraderinger er det lite igjen av det opprinnelige skipet. Eliminatoren er et resultat av Outlaws våpeneksperimenter. Det avfyrer målstyrte missiler med masseutvidende krigshoder som skaper en malstrøm med knusende gravitasjon ved målet. Hvis fienden ikke dør av skuddet, gjør gravitasjonen jobben.