Eventyret blir enda bedre og du kommer ett skritt nærmere seieren gjennom kreativ kamp med Lance-stjerneskippakken. Lance-stjerneskippakken inneholder den digitale versjonen av: * 1 Hunter Hakka-pilot * 1 Lance-stjerneskip * 1 Implodør-våpen Hunter Hakka er en åndelig kriger og tidligere soldat i de hemmelige styrkene. Stoisk, men rolig og empatisk. Han er fornuftens røst i initiativet og et beroligende nærvær når man kjemper i motbakke. Stjerneskipet hans, Lance, ble designet med utgangspunkt i jagerflyet som Hunter fløy da han tjenestegjorde. Det er et smidig og kjapt jagerskip som er perfekt for nærkamper: raskt, letthåndterlig og vanskelig å få øye på mot det svarte verdensrommet . Implodør er det siste nye innen gravitasjonsbaserte våpen. Det bruker superposisjoneringsteknologi til å opprette små singulariteter som sendes langs en lineær akse mot målene.