Eventyret blir enda bedre og du kommer ett skritt nærmere seieren med Kharl Zeon-pilotpakken og pilotferdigheten hans: Vorteksskjold. Send fiendens angrep i retur med denne gravitasjonsmesteren. Inneholder den digitale versjonen av: *1 Kharl-pilot Kharl Zeon er forsker og føler seg mest tilpass på laboratoriet. Det lynraske intellektet hans distraherer ham ofte fra hverdagslige ting, som normal høflighet. Han har vært fascinert av Vokterne hele livet og drømmer om å avsløre de urgamle mysteriene deres.