Utvid arsenalet og tilpass deg for å overliste fienden med Jernhånd og Frysestråle Mk.2-våpenpakken. Inneholder den digitale versjonen av: * 1 Jernhånd-våpen * 1 Frysestråle-våpen Jernhånd – Våpenet, som er oppkalt etter den kjente Outlaw-krigsherren som oppfant det, er en brutal granatkaster for nærkamper og kan trenge gjennom selv de mest solide forsvar. Den dårlige rekkevidden er en bevisst del av designet, som ble lagt inn for at skaperen skulle kunne se fiendene i øynene når de møtte sitt endelikt. Frysestråle Mk.2 – Dette avanserte våpenet er forsterket med ekstra modkapasitet. Lad opp og avfyr en nøyaktig kryo-laser som innkapsler målene i is.