Få et morsommere eventyr og sikre seieren med Haywire-pilotpakken og hans pilotferdighet «Overstyring». Inneholder digitalversjonen av: *1 Haywire-pilot Spill som Haywire, resultatet av et eksperiment ledet av Mason for å finne ut om legionens gamle programvare kunne kobles til Equinox’ AI, Sage. Haywire er en snodig liten maskin som bare kommuniserer via fordreide elektroniske lyder. Han er en verdifull ressurs for Initiativet. Hack legionenheter for å gjøre dem midlertidig om til allierte og snu kampen til din fordel.