Utvid arsenalet og tilpass deg for å overliste fienden med Haglstorm og Meteor Mk.2-våpenpakken. Inneholder den digitale versjonen av: * 1 Haglstorm-våpen * 1 Meteor Mk.2-våpen Haglstorm – Kvesterens teknologi med fire roterende tønner er forbedret med kryo-forsterkede prosjektiler som avfyres i korte, nøyaktige runder som fryser målene med dødelig presisjon. Meteor Mk.2 – Den superforsterkede Mk.2-versjonen skaper et enda mer intenst varmefelt rundt brukeren, som forvandles til en ildkule som gjør det hett for alle som måtte være så uheldig å komme i veien for den.