Eventyret blir enda bedre og du kommer ett skritt nærmere seieren med Eli Arborwood-pilotpakken og pilotferdigheten hans: Revolvermann. Bli kvitt alle hindringer med denne skarpskytteren og de superraske refleksene hans. Inneholder den digitale versjonen av: *1 Eli-pilot Eli Arborwood er en gammel, mystisk bion som har forlatt en voldelig fortid og nå lever tilbaketrukket som gullgraver. Han har levd lenge nok til å ha sett med egne øyne hva som virkelig skjedde på Atlas. Nå har han lagt pensjonisttilværelsen bak seg, og fiendene bør være på vakt.