Starlink: Battle for Atlas Digital Vantage Starship Pack
Vantage-stjerneskippakken inneholder digitalversjonen av: – 1 Vantage-stjerneskip – 1 Fern-pilot – 1 Ismine-våpen Stjerneskipet Vantage – Vantage er en forlengelse av Ferns utforskertrang, designet av noen av Ekspedisjonens ledende ingeniører for å overleve forskningsutflukter til Atlas’ villeste territorier. Takket være skipets høyteknologiske overlevelsesutstyr kan piloten holde seg selvberget i flere uker. Piloten Fern Wilder – Fern er en lidenskapelig, intelligent og spontant anlagt eksobiolog med et velutviklet overlevelsesinstinkt. Hun er alltid like fascinert av de unike livsformene i Atlas og slutter seg til Initiativet for å få muligheten til å oppfylle drømmen om å gjenopprette den naturlige tilstanden på hjemplassen sin. Ismine-våpenet – Denne utskyteren, som opprinnelig ble laget for utskytning av skuddtreningsmål, er utstyrt med kryo-eksplosiver som fryser fiender i et bredt nedslagsfelt.