Spill gratis fra 02/04 til 21/04! Fremdriften din blir lagret, slik at du kan fortsette hvis du kjøper spillet. Med Deluxe-utgaven får du alle piloter, stjerneskip og våpen som er tilgjengelige ved lansering! Ved å kombinere disse modulære lekene i kamp kan du lettere tilpasse deg utfordringer når du kjemper for å redde Atlas. Deluxe-utgaven inneholder den digitale versjonen av: * Starlink-spillet * 5 stjerneskip: Zenith, Neptune, Pulse, Vanguard, Nadir * 9 piloter: Mason, Judge, Chase, Hunter, Shaid, Levi, Razor, Eli, Kharl * 15 våpen: Flammekaster, Frostsperreild, Kvesteren, Levitator, Vulkan, Implodør, Eliminatoren, Jernhånd, Alt. Frysestråle, Knuseren, Super-gatlingvåpen, Sjokkbølge, Alt. Gausskanon, Haglstorm, Alt. Meteor I Starlink: Battle for Atlas leder du en gjeng med stjernepiloter mens du bygger ditt eget stjerneskip, utforsker solsystemet Atlas og kjemper mot den usle Grax og Den glemte legionen.