Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Med denne applikasjonen kan spillerne lytte til den storslåtte spillmusikken fra Starfield, som er komponert av Inon Zur, samt se på tidlige konseptillustrasjoner fra spillet. Denne bonusartikkelen er inkludert i kjøpet av Starfield Premium Edition.