Starfield - 500 Creation Credits
Få 500 Creation Credits som kan brukes i Creations-menyen i Starfield. Du kan bla gjennom utvalget i spillet, sortert etter kategorier, og bruke Credits til å kjøpe innhold. Creations er kompatible med hovedspillet og offisielle tillegg.