Starfield - 2700 Creation Credits
Få 2700 Creation Credits som kan brukes i Creations-menyen i Starfield. Du kan bla gjennom utvalget i spillet, sortert etter kategorier, og bruke Credits til å kjøpe innhold. Creations er kompatible med hovedspillet og offisielle tillegg.