SSX-pakken Mt. Eddie og klassiske figurer
Velkommen til Mt. Eddie! Her er det rikelig med digre hopp og en masse trick-poeng å ta. Mt. Eddie har 9 nye løps- og trick-dropp og er et fjell fullt av enorme hopp, vanvittige grinds, en halfpipe og fyrverkeri – den klassiske SSX-opplevelsen! Denne nedlastbare innholdspakken inneholder også 7 klassiske SSX-figurer fra SSX 3 og Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby og Eddie, hver med alternative antrekk og sitt eget unike snowboard. Kjør stil med Eddies sinnssyke skjorter, Psymons piggsveis, Mobys ridehjelm, Kaoris panda-ryggsekk og mye mer. Og som om ikke det var nok, inneholder denne pakken også 3 klassiske låter. Last ned SSX-pakken Mt. Eddie og klassiske figurer i dag!