SSX-pakke Klassiske figurer
Gjenopplev de gamle gode SSX-dagene med SSX-pakken Klassiske figurer. Denne nedlastbare innholdspakken inneholder 7 klassiske SSX-figurer fra SSX 3 og Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby og Eddie, each with alternate outfits and a unique snowboard. Kjør stil med Eddies sinnssyke skjorter, Psymons piggsveis, Mobys ridehjelm, Kaoris panda-ryggsekk og mye mer. Last ned SSX-pakken Klassiske figurer i dag!