Specimen X-58 - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Sentry X-58. Du MÅ ha Sentry X-58 for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Sentry X-58 i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostymet kommer med et helt nytt stemmesett.