Special Edit Parts
Denne pakken med deler har begrenset opplag og innholder utstyr som er basert på følgende karakterer: Guo Jia og Guan Yinping fra "DYNASTY WARRIORS 8", Date Mashamune fra det japanske spillet "Nobunyaga no Yabou" og Tenko, maskoten fra "Toukiden"-serien. * Ekstra utstyr ・Guo Jia (komplett sett) ・Guan Yinping (komplett sett) ・Date Mashamune (komplett sett) ・Tenko-antrekk (komplett sett; antrekk for menn og kvinner)