Spanish Audio Pack (GRATIS)
Spill DC Universe Online på spansk Denne lydpakken har lokaliserte stemmer for alt innholdet i hovedhistorien, samt episodene 1 til 4. Dette gjelder bare voiceover. Tekstene er ikke lokalisert. Størrelsen på nedlastingen til Spanish Audio Pack er 2,7 GB. Denne gjenstanden er begrenset til kjøperens konto og kan ikke deles.