Med Season Pass får du nye eventyr, nye kompiser og ekstra gjenstander, deriblant pakken «Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks», som du kan bruke for å vise respekt for den episke kampen som ble utkjempet for Stick of Truth.