South Park: the Fractured but Whole – det nedlastbare innholdet «Danger Deck»
Med den utfordrende Danger Deck blir du transportert til tidligere usette områder i South Park, der du må kjempe mot spesialfiender laget av Tupperware. Du får tilgang til Danger Deck i Freedom Pals Base ved å bruke Danger Deck-terminalen, der du og superheltgjengen din transporteres til de holografiske kampene. I de gradvis vanskeligere kampene, der du står overfor en rekke ulike fiender fra spillet, vil enhver superhelt få satt ferdighetene på prøve. Du blir premiert med gjenstander og kostymer som også kan brukes når du tar deg gjennom spillet på nytt. Danger Deck er en del av South Park: The Fractured but Whole Season Pass. Skaff deg det nå for å få tilgang til alt av eksisterende og fremtidig ekstrainnhold til spillet.