SOUTH PARK: SNOW DAY! Snowball
Den splitter nye snøballen er perfekt for alle som har mestret de andre våpnene i spillet. Slipp løs knusende effekter på fiender, og gi kraftige støtteeffekter til allierte. Men pass på, for dette er ikke en vanlig snøball – du må være treffsikker og ha god timing for å få mest mulig ut av denne Snow Day-favoritten.