SOUTH PARK: SNOW DAY! Nichole's Home Brew
Nicholes Infernal Pacts var bare begynnelsen! The Board Girls har sluppet løs djevelske, nye Home Brew-regler for Snow Day, med moduser som endrer hele spillet – blant annet The Floor is Lava, Air Superiority og Super Pissed Off. Disse brutale utfordringene kommer til å presse deg til det ytterste. Utstyret ditt? Ubrukelig. Strategiene dine? Avleggs. Tilpass deg raskt eller mislykkes. Erobre alle de fem nye modusene for å låse opp enda sprøere kombinasjoner av regler, slik at du kan bevise at du er New Kid nummer én. Er du klar?