Snow: Perpetual Battlefield
Gjør deg klar for en ny episode i colosseumet! Snow er tilbake og klar for kamp. Vinn kamper og få tak i krystallen som lar deg låse opp Snow som et gruppemedlem!For å få tilgang på dette innholdet må du først gå til Historia Crux (tilgjengelig f.o.m. kapittel 2) og så velge "Coliseum -??? AF-".