Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
«Kontroller byområdene med åtte byinspirerte rifle-skins, mannlige og kvinnelige ghillie-figurer* og tre nye våpen: Winchester, Sten og Walther PPK. Kan bare spilles som konkurranser i flerspiller- og overlevelsesmodus.