Sniper Elite 4 Season Pass
Sesongkortet til Sniper Elite 4 gir spillerne tilgang til alle spillets 12 DLC-pakker i tre forskjellige utvidelser til én fantastisk pris. Sesongkortet inneholder en rekke enkelt- og flerspillerinnhold, samt: NYE KAMPANJEOPPDRAG Fire nye oppdrag for 1–2 spillere, inkludert Target:Führer og en spennende kampanje i tre deler. NYE VÅPEN 18 nye våpen – inkludert mange nye til Sniper Elite-serien – kan brukes i alle moduser. NYE FIGURER 9 nye og omfattende figurer som kan spilles som enkeltspiller eller i samarbeid med andre. NYE VÅPENSKINS 32 tematiske og kamuflerte gevær-skins som kan brukes i alle moduser. I tillegg til DLC-en som følger med i dette sesongkortet, blir nye pakker med flerspillerkart og moduser gjort tilgjengelige GRATIS for hele spillsamfunnet etter at spillet er sluppet.