Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Karls innsats gjør at de allierte kommer enda et steg nærmere å finne ut av et topphemmelig atomprosjekt kalt «Dødsstorm». Karl blir sendt til det strengt bevoktede Niroli-universitetet i Nord-Italia, hvor han må finne en italiensk vitenskapsmann som er tvunget til å jobbe for fienden. Dødsstorm: Infiltrasjon er den andre delen av denne kampanjen for 1–2 spillere, hvor Karl blir sendt på et farlig oppdrag langt bak fiendens linjer ...