Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 1: Inception
Karl Fairburne får et nytt oppdrag mens krigen i Italia raser som verst. Alsos-oppdraget går ut på å avsløre nazistenes atomhemmeligheter. Det er nemlig bevist at tyskerne forsøker å smugle en viktig pakke gjennom Nord-Italia. Dødsstorm: Begynnelsen er den første delen i en tredelt kampanje for 1–2 spillere, hvor Karl opplever nye eventyr. Denne gangen må han infiltrere et anlegg til den tyske marinen og avsløre nazistenes neste skruppelløse plan ...