Sniper Elite 4 - Death Storm Part 3: Obliteration
Planene for «Dødsstorm» er nå avslørt, og Karl blir sendt til den tyske byen Steigerloch for å sabotere prosjektet. Konsekvensene for de allierte og verden er utenkelige hvis han mislykkes. I Dødsstorm: Tilintetgjørelse, avslutningen på denne spennende nedlastbare kampanjetrilogien, må snikskytteren bruke all sin ekspertise og sluhet for å ta rotta på fienden. For 1–2 spillere.