Slender: The Arrival (2014)
Du er alene. Ingen kommer til unnsetning. Ingen kommer for å hjelpe deg. Ingen hører at du skriker. Slender: The Arrival er den offisielle videospilladaptasjonen av Slender Man, basert på Mark Hadley's originale, nervepirrende sensasjon. Spillet er utviklet i samarbeid med Blue Isle Studios, og The Arrival inneholder en helt ny historie, bedre grafikk, nok variasjon til at man kan spille spillet mange ganger, og sist men ikke minst, skrekkfylt overlevelsesdrama på sitt beste.